ZOMERSCHOOL VOOR BEGINNERS

Inhoud
Wat is de “belichtingsdriehoek”? Hoe gebruik je diafragma, sluitertijd en ISO? Wat kan je doen om de juiste scherptediepte te realiseren? Hoe meet je eigenlijk het licht dat op een onderwerp valt? Waar moet je nu wel of juist niet op letten als je aan het fotograferen bent? Hoe kan je een onderwerp niet saai, maar interessant en creatief in beeld brengen? Allemaal vragen die direct en praktisch opgelost gaan worden. Tijdens deze Beginnerscursus ga je ook zelf aan de slag met de standaard instellingen van je camera en je gaat ontdekken hoe je de techniek kunt gebruiken om mooie en creatieve foto’s te maken.

Benodigdheden
Met een spiegelreflex- of systeemcamera, waarbij je de sluitertijd en het diafragma handmatig kunt instellen, haal je het meeste uit deze cursus. Twijfel je of je camera geschikt is? Stuur dan een e-mailbericht.

Groepsgrootte
De groepsgrootte bedraagt maximaal 8-10 deelnemers zodat iedere deelnemer maximaal persoonlijke aandacht krijgt.

Prijsstelling
De kosten voor deze korte zomercursus bedragen € 125,00 per persoon.

Data 
De Zomerschool voor Beginners wordt georganiseerd op:

(cursusnummer 22.901) woensdagavond 6/7 – 20/7 – 3/8 – 17/8 

(cursusnummer 22.902) dinsdagavond 12/7 – 26/7 – 9/8 – 23/8

(cursusnummer 22.903) woensdagmiddag 13/7 – 27/7 – 10/8 – 24/8

(cursusnummer 22.904) vrijdagmiddag 8/7 – 22/7 – 5/8 – 19/8 (beperkt plaats beschikbaar)

Avond: 19.30 – 21.30 uur

Middag 13.30 – 15.30 uur

Cadeau doen
Wil je deze Zomercursus aan iemand cadeau doen? Lees meer …

Deelnemen
Wil je deelnemen aan de Zomerschool cursus voor Beginners? Ga dan naar het Inschrijfformulier  (noteer ook het nummer van de cursus)

Nadat wij het inschrijfformulier hebben ontvangen, sturen wij je zo spoedig mogelijk een bevestiging van je deelname. Daarna ontvang je van onze administratie de factuur als pdf-bestand.

Locatie van de Rotterdamse Fotografieschool
Coolhaven 238c te Rotterdam (Delfshaven). Er is voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Van maandag tot zaterdag betaald parkeren (zone 540, laagste tarief). Na 18.00 uur gratis parkeren.
Onze locatie is ook te bereiken met het openbaar vervoer (Metrostation Delfshaven / Tram 4 halte Ruilstraat), zie ook Google Maps

Zie ook de Algemene Voorwaarden

Vragen en Contact: lees meer …

Studiebelasting: lees meer …

Gegevensbescherming

Wij maken je erop attent dat het historische pand aan de Coolhaven vanwege de trappen (geen lift) niet toegankelijk is voor rolstoelgebruikers of mensen die slecht ter been zijn.